Google+ Followers

czwartek, 22 sierpnia 2013

Butelkowe-love, czyli recyclingowy tutek

Ciekawe co dziś na pogodę mają do powiedzenia Ci, którzy tak narzekali na upały..... Nie wiem jak Wy, ale ja chyba w poprzednim wcieleniu byłam jakimś ciepłolubnym zwierzem. W taką pogodę nawet pies mi zawraca ze spaceru, brrrrrrrrrrr, pada i pada. A jak pada, to wiadomo, nuuuuudyyy. A jak się człowiek nudzi, to coś by zmajstrował, przynajmniej ja tak mam. Postanowiłam w końcu zrealizować małego tutka krok po kroku na butelkę z napisem 3D-ja wybrałam bardzo "oryginalnie", napis LOVE ;). Do tego potrzebujemy - butelki, tudzież innego przedmiotu, u mnie od dłuższego czasu walała się plastikowa piersióweczka po wyskokowym trunku; pistolet na klej, ołówek do naszkicowania literek, , chyba że nie potrzebujecie, ja pisałam długopisem i to był mój błąd ;P, nie za bardzo chciał współpracować z farbą i przebijał. Jak wspomniałam, farba do pokrycia, no i na koniec coś czym chcemy ozdobić buteleczkę, ja użyłam sznureczka. Myślę, że takie buteleczki wyglądałyby super w komplecie trzech z różnymi napisami. Darujcie mi efekt całości i wykonanie zdjęć, ale przy tej barowej pogodzie, mam niechcieja ;) Mam nadzieję,że przyda Wam się ten trik i użyjecie go w swoich pracach no i pochwalicie się nimi :) No ale do rzeczy, poniżej fotki.

piszemy gorącym klejem, ja wcześniej malowałam butelkę, żeby łatwiej było pomalować zakamarki i łatwiej naszkicować nasz wzór

tu widać długopisowe mazańce, które średnio dały się zamalować, więc odradzam długopis przy białej farbie

już pomalowany napis

   
i gotowa buteleczka :)




Pozdrawiam,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.