Google+ Followers

wtorek, 27 sierpnia 2013

serwetkowa wyprzedażo-wymiana

Kochane, dziś krótko i na temat, jeśli któraś z Was szuka do swoich prac decoupagowych pojedyńczych serwetek/papierów, to chętnie odsprzedam lub wymienię na coś innego moje zalegające przydasie. Zapraszam :)
Wzór żółto-blękitny 12szt 45 gr/1szt

Różyczki 25x25 mam 6szt 45 gr/1szt

Budda ponad 20 szt 25gr/1szt

słodkie babeczki mam 10 szt 55gr/1szt

Tulipany rozmiar 25x25 mam 10szt 45gr/1szt

christmas 5 szt 60gr/1 szt

Róże trójkąt 4 szt 45 gr/ 1 szt

Lawenda2 13 szt 45 gr/1szt

Lawenda1 10 szt 45 gr/ 1szt
Camea 4 szt 75gr/1szt

BRAK -Papier ryżowy,dostępny jeden -jest to połowa z 2 łączonych wzorów papierów calambour z serii digital collection, rozmiar A4 4zł/1szt


Orchidea dostępnych 11szt 45gr/1szt

 Wzór złoty 7 szt 40gr/1 szt

 
 
 Pozdrwawiam,
 Dora :)

2 komentarze:

  1. byłabym chetna na wymianke serwetek:)

    dekupagekinii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :)Napisz mi pls na priv, które serwetki Cię interesują i co proponujesz?

      Usuń

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.